rillhousewife started following you

um it’s about damn time does this mean we’re not feuding anymore???

i’m having a really good solo dance party rn

bestfuckingfriendsforever replied to your post: moving to vancouver is going to be so …

It’ll be okay, mb even fun.

it’s going to be so much fun i think! i am just a scared little potato! worst case scenario i can still go to every single eccw show

i want to move out of alberta but i am so scared too lol. I have lived in the prairies my whole life. I feel you but you’ll be great!

just ask brattybitch69 moving out of alberta is a great idea

i’m excited but also vancouver is so big and busy and claustrophobic and i’m so so scared. i’m too comfortable and stagnant here though it’s time for a change

moving to vancouver is going to be so weird i’ve never lived off the island before i keep going back and forth between being sad to leave my cute house and perfect neighborhood and being so excited i feel like i’m gonna puke

handsomedogs:

Sally the sprocker (Cocker / Springer Spaniel cross) enjoying the beach.

#handsomedogs

LMAO I FORGOT THE BEST PART AFTER HE WAS DONE BEING MAD ABOUT THE OFFENSIVE THING HE SERIOUSLY SAID “ANYWAY DO YOU HAVE ANY ANARCHY TSHIRTS” ALKSDJF;ASLKJDF

the other day some guy berated me at work because he thought something we sold was offensive to women and i just laughed in his face it wasn’t intentional i just couldn’t stop laughing and he was so mad i am laughing again now just thinking about it

(via chibstelfjord)

(via owenhartofficial)

hbshizzle replied to your post: help i can’t stop blogging about dorky…

you caught the fandom

SOMEONE TAKE ME OUT BEHIND THE BARN AND SHOOT ME IT’S TOO LATE FOR ME NOW

help i can’t stop blogging about dorky white men???

sami zayn has eclipsed tom hardy as my #1 dude crush like i just think tom hardy is rly hot but i’m painfully in love with sami zayn i wanna marry him it’s like i’m 12 again it’s bad it’s sooooo bad

(via smackdownnumberoneannouncer)

Title: Don't Lose Touch Artist: Against Me! 441 plays

songforeveryday:

Against Me! | Don’t Lose Touch

(via busybrody)